ממרחים טבעונים ובריאים

ממרחים טבעונים ובריאים

 

עד היום הורגלנו לכך שסנדוויצ‘ים חייבים להכיל מוצרים מן החי, כמו גבינה, נקניק וביצים.
ואם לא מוצרים מן החי אז מוצרים עתירי סוכר כמו ממרח שוקולד או נוטלה.
אך האמת שישנן אינספור אפשרויות אחרות לממרחים טבעונים ובריאים.
אלו מכם אשר מקפידים על תזונה טבעונית בדרך כלל מכירים הרבה מן האפשרויות,
אך לא חייבים להיות טבעונים בשביל ליהנות מתזונה בריאה.
הפעם נביא לכם כמה רעיונות לממרחים בריאים אשר יכולים להתאים לטבעונים, אך לא רק, כל מי שרוצה לגוון קצת,
לנסות דברים חדשים וליהנות מאוכל בריא, יכול לנסות את הממרחים הללו.

ממרחים טבעונים ובריאים
ממרחים טבעונים ובריאים

בעבר אלו אשר רצו ליהנות מממרחים טבעוניים נאלצו להכינם לבד. הכנת ממרחים לבד היא בהחלט מומלצת,
כך תוכלו להתאים את המתכון בדיוק לטעם שלכם ולהיות יצירתיים.
אך לא תמיד לכולנו יש זמן להתעסק עם הכנת ממרחים ולנוחיותנו, היום ניתן לרכוש ממרחים בריאים מוכנים.
תוכלו לרכוש אותם כאן אצלנו באתר זול בריא.

 

חמאת קוקוס – חמאת קוקוס היא מוצר בעל יתרונות בריאותיים אשר יכול להתאים גם לשדרוג תבשילים ורטבים ולא רק בתור ממרח.
בחמאת קוקוס יש 7 אחוז חלבונים, היא עשירה במינרלים וגם טעימה מאוד. השימוש בה פשוט למדי,
ניתן פשוט למרוח אותה על טוסט. יש המשדרגים במעט שבבי קקאו המעניק לטוסט מרירות מעוררת ומוסיף נוגדי חמצון לארוחת הבורא.

 

חמאת פיסטוק – חמאת פיסטוק מיוצרת מטחינת הפיסטוק ומעניקה לכם ממרח טעים ובריא המשמר את הערכים התזונתיים של הפיסטוק.
ניתן למרוח חמאת פיסטוק על הלחם כפי שהיא או לשדרג אותה מעט בדומה לטחינה;
יש להוסיף מיץ לימון, מלח ופלפל שחור או תבלינים אחרים לפי העדפה אישית.
פיסטוק מכיל חוצות שומן חשובות, סידן, ברזך, אבץ וויטמינים. הוא נחשב כמסייע למערכת העיכול.

 

ממרח חרובים – אם אתם אוהבים את הממרחים המתוקים על הלחם שלכם,
ישנם פתרונות בריאים יותר המאפשרים לכם ליהנות מסנדוויץ' מתוק אך בריא יותר.
אצלנו תוכלו למצוא ממרח חרובים בטעם שוקולד אשר עשוי מאבקת חרובים בתוספת סוכר דמררה.
לא להגזים כי גם להם יש ערך קלורי גבוה בדיוק כמו כל ממרח שוקולד,
אך מצד שני הם עשירים בסיבים תזונתיים ומינרלים ויש בהם כמות קטנה יותר של שומנים יחסית לשוקולד.

 

ממרח חמאת בוטנים – ממרח חמאת בוטנים נחשב לפתרון בריא,
אך יש לזכור כי למרות זאת יש לו ערך קלורי גבוה ומומלץ לא להפריז בכמות שמורחים על הלחם.
יש לו מתיקות עדינה ועם שאף מזכיר מעט במבה וילדים אוהבים אותו.
שימו לב שאתם קונים חמאת בוטנים המכילה אך ורק בוטנים ולא תוספת של שמנים אחרים.
מי שרוצה משהו יותר מעניין בסנדוויץ' יכול לשלב את חמאת הבוטנים עם פרוסות בננה טרייה.

 

ממרח שקד מלא – השקד עשיר בוויטמין E, סידן, מגנזיום ומינרלים אחרים.
השימוש בשקד מלא עם הקליפה מעשיר אותו בסיבים תזונתיים.
הוא גם גורם לתחושת שובע. הוא מתאים לא רק בתור ממרח, ניתן לשלב אותו במשקאות ובישולים.
שימו לב שאתם רוכשים ממרח שקדים ללא תוספת סוכר.

כתוב/כתבי תגובה