סוגי קטניות בריאות – היתרונות של צריכת קטניות

סוגי קטניות בריאות

סוגי קטניות בריאות – היתרונות של צריכת קטניות   קטניות הן חלק חשוב מהתפריט שלנו. לא רק שהן טעימות ויש מבחר תבשילים וצורות בהן ניתן להכין קטניות, הן גם חגיגה של בריאות. ובכתבה הבאה נסביר על סוגים שונים של קניות בריאות ולמה כדאי מאוד לשלב קטניות בתפריט שלנו והאמת שזה גם די פשוט כאשר יש … המשיכו לקרא

פירות יבשים בריאים ללא סוכר

פירות יבשים בריאים ללא סוכר

פירות יבשים בריאים ללא סוכר פירות יבשים מזוהים אצלנו כמאכל מסורתי של ט“ו בשבט, הם מתוקים, טעימים ואין בהם תוספת סוכר. טעמם המתוק מגיע מהסוכרים הטבעיים של הפרי ובשל איבוד הנוזלים בתהליך הייבוש אנו מקבלים את המתיקות בצורה מרוכזת. ייבוש פירות הוא תהליך עתיק אשר נולד מתוך הצורך לשמר פירות בהיעדר של אמצעי קירור. ייבוש … המשיכו לקרא

דבש – סוגים, הבדלים וכיצד נזהה דבש איכותי?

סוגי דבש

דבש – סוגים, הבדלים וכיצד נזהה דבש איכותי? לפני המון שנים בני האדם גילו את הדבש המתוק והפכו אותו לאחד מרכיבי המזון ומקורות האנרגיה לגוף. בהתחלה בני האדם ליקטו את הדבש מהטבע, בהמשך הם גם למדו את אומנות הכוורנות. היום הדבש הוא מוצר אהוב בכל העולם. ישנם סוגים שונים של דבש הנבדלים בטעם ובארומה ואפילו … המשיכו לקרא

מה ההבדל בין מי קוקוס, נוזל קוקוס, חלב קוקוס, קרם קוקוס?

2514083

מה ההבדל בין מי קוקוס, נוזל קוקוס, חלב קוקוס, קרם קוקוס? אלו אשר אוהבים לבשל ולאכול אוכל אסייאתי, בוודאי נתקלים במתכונים רבים העושים שימוש בחלב קוקוס או אחד ממוצריו של הקוקוס. כאשר אנו מסתכלים במדפי הסופר, או באתרי האינטרנט, אנו עשויים להתבלבל מעט. ישנם מוצרים שונים שאנו לא ממש מבינים מה ההבדל ביניהם – מי … המשיכו לקרא

מדריך – מזווה בריא למתחילים

מזווה בריא

מדריך – מזווה בריא למתחילים   כולנו שואפים לאכול בריא. אנו יודעים שאוכל טוב מזין את הגוף ומסייע לשמור על בריאותנו. אבל האמת היא שלא כולנו מקפידים לאכול אוכל בריא באופן קבוע. אנו חוזרים מהעבודה עייפים ורוצים לאכול, אין לנו זמן להתחיל לחשוב על אוכל בריא וכך אנו מסיימים את הערב באכילת ג’אנק. הג’אנק פוד … המשיכו לקרא

המדריך לפחמימות בריאות לאורח חיים בריא

פחמימות בריאות

המדריך לפחמימות בריאות לאורח חיים בריא בקרב אלו המעוניינים לרדת במשקל ישנה נטייה להירתע מפחמימות הנחשבות לגורם לעלייה במשקל. האמת שאנו עושים עוול לפחמימות ומסמנים אותן כאויב שלא בצדק. הגיע הזמן לשבור את המיתוסים ולתת לפחמימות את הכבוד הראוי. כן, זה מכוון שישנן פחמימות עם ערך קלורי גבוה, אך אין זה אומר שמדובר בדבר רע. … המשיכו לקרא

מתכון לבוריקיטס מקמח כוסמין

בורקיטס מקמח כוסמין

כאנשים ששומרים על אורח חיים בריא קשה לנו לפעמים לראות את הבורקסים המגרים האלו ולא לרצות לחטוף אחד או שניים.

אך במחשבה שנייה כשאני נזכרת כמה שמן יש בהם וכמה הם לא בריאים לגוף שלי מיד יורד לי החשק מלאכול אותם.

אממה? יש פתרון לקונפליקט, מסתבר שצמד המילים "בורקס בריא" אכן קיים והבורקס הזה לא פחות טעים מהמקורי, אם לא יותר!! 

רבע שעה עבודה ויש לכם מאפה מהמם, מבטיחה לכם שהם ייחטפו בצ'יק עוד לפני שיספיקו להתקרר 🙂

אז יאללה קדימה בואו ניגש לעבודה.

המשיכו לקראמתכון לבוריקיטס מקמח כוסמין

ממרחים טבעונים ובריאים

ממרחים בריאים

ממרחים טבעונים ובריאים   עד היום הורגלנו לכך שסנדוויצ‘ים חייבים להכיל מוצרים מן החי, כמו גבינה, נקניק וביצים. ואם לא מוצרים מן החי אז מוצרים עתירי סוכר כמו ממרח שוקולד או נוטלה. אך האמת שישנן אינספור אפשרויות אחרות לממרחים טבעונים ובריאים. אלו מכם אשר מקפידים על תזונה טבעונית בדרך כלל מכירים הרבה מן האפשרויות, אך … המשיכו לקרא

תחליפים מנצחים לאפייה בריאה

אפייה בריאה

תחליפים מנצחים לאפייה בריאה בין אם אנחנו ילדים או מבוגרים, כולנו נהנים מדברי מאפה. יש אשר אוהבים מתוקים, יש אשר אוהבים אותם מלוחים, אבל בסופו של דבר כולנו נהנים מדברי מאפה. הבעיה עם דברי המאפה היא שהם אינם הדבר הבריא ביותר לאכול. נוכל למצוא בהם כמויות גדולות של שמן וחמאה, סוכר ועוד רכיבים שלא ממש … המשיכו לקרא

שימוש נכון בתבלינים, תבלינים בריאים מומלצים

שימוש נכון בתבלינים

מדריך – שימוש נכון בתבלינים תבלינים הם חומרים אותם אנו מוסיפים למזון לצורך שיפור הטעם ולכן שימוש נכון בתבלינים יכול להביא  לשיפור טעם התבשיל. מקורם של התבלינים הוא בצומח, זאת להבדיל מחומרי טעם וריח תעשייתיים. אלו עשויים להיות שורשים כמו הזנגוויל (ג‘ינג'ר) והכורכום, עלים כמו האורגנו, זרעים כמו הכוסברה והפלפל השחור ואפילו קליפות של צמחים … המשיכו לקרא